Medlemmer

Filmklubben i Cafébiografen

• Pensionister i Odense Lærerforening - Fraktion 4

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/om-olf/pensionister 20. marts 2024

Vi hygger os i et godt socialt samvær. Vil du være med, skal du være medlem. Vi har i gruppen af pensionerede lærere et godt samarbejde med Odense Lærerforening. Der arrangeres blandt andet månedsmøder, udflugter og busrejser af kortere varighed.

• Supplement vedr. aflysningen af Odense Lærerforenings generalforsamling

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2020/marts/supplement-vedr-aflysningen-af-odense-laererforenings-generalforsamling 11. marts 2020

Som meddelt i går den 10. marts 2020 besluttede styrelsen i Odense Lærerforening at aflyse foreningens generalforsamling, der skulle have fundet sted fredag den 13. marts 2020. Styrelsens beslutning kom på baggrund af statsministerens og myndighedernes pressekonference samme dag, hvor der indtrængende blev opfordret til befolkningens ansvarsfølelse med hensyn til at bremse spredningen af corona-virus. På den baggrund vurderede styrelsen, at det ikke er forsvarligt at gennemføre generalforsamlingen for nuværende.

• "Two of us" og "Pinocchio" i Filmklubben på lørdag

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2021/september/two-of-us-og-pinocchio-i-filmklubben-paa-loerdag 20. september 2021

Lørdag den 25. september 2021 vises der, i samarbejde med Cafe biografen, følgende to film:

• Filmklubben lørdag den 27. november 2021

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2021/november/filmklubben-loerdag-den-27-november-2021 23. november 2021

Der er norsk og fransk i Filmklubben på lørdag, når "Alt gik godt" og "De uskyldige" er på programmet

• GIV DINE IDÉER OG FORSLAG TIL AT STYRKE DEN MENTALE TRIVSEL FOR BØRN OG UNGE I ODENSE

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2022/august/boern-og-unges-mentale-trivsel-aaben-debat-for-hele-byen 24. august 2022

Vi har brug for dine idéer og forslag til at styrke den mentale trivsel for børn og unge i Odense

• Humanitær katastrofe i Gaza

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2024/marts/humanitaer-katastrofe-i-gaza 11. marts 2024

Generalforsamlingen den 8. marts 2024 satte som en del af beretningen fokus på den humanitære katastrofe i Gaza

• Udmeldelse af DLF

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/medlem/udmeldelse-af-dlf 22. marts 2023

• Hovedstyrelsesvalg 2023

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/politik/hovedstyrelsesvalg-2023 25. oktober 2015

Formand i Odense Lærerforening, Charlotte Holm, genvalgt til hovedstyrelsen i perioden 2024-2027

• Vær med i det politiske arbejde i din forening

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2018/februar/vaer-med-i-det-politiske-arbejde-i-din-forening 28. februar 2018

Vil du repræsentere dine kolleger, blande dig i skolepolitikken og være med til at sætte kursen for din forening? Så grib chancen nu og stil op til styrelsesvalg i Odense Lærerforening den 9. marts.

• Her vises 71 til 80 ud af 96

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10