Fyraftensmøde med borgmesteren

Logo Odense Lærerforening
Kom til fyraftensmøde i Odense Lærerforening med borgmester Peter Rahbæk Juel og få en dialog om fremtidens velfærd og folkeskole tirsdag den 18. juni 2019 kl. 16.30.

I Odense er et vigtigt arbejde påbegyndt i forhold til at sikre velfærden i en fremtid, hvor der kommer flere og flere odenseanske borgere. Det arbejde kommer til at påvirke hele byen - det gælder ikke mindst kommunens medarbejdere. Derfor vil vi gerne invitere til et fyraftensmøde, hvor vi sammen kan tale velfærd. For hvordan løser vi udfordringen med det stigende antal børn og ældre? Og hvad vil vi med velfærden og folkeskolen fremover?

Fyraftensmødet finder sted tirsdag den 18. juni 2019 kl. 16.30-17.30 i Lærernes Hus, Klaregade 19.
Efter mødet er der sandwich. Derfor er det nødvendigt med tilmelding senest mandag d. 17. juni på mail til
082@dlf.org.

Vi håber på, at vi sammen kan få en god dialog om fremtidens velfærd og folkeskole. Vel mødt!