Medlemskonferencer - efteråret 2019

Medlemskonference Efteraar 2015
Vil du og nogle af dine kolleger trække en weekend ud af kalenderen i efteråret 2019 og få ny indsigt og inspiration? I vil opleve spændende oplæg, få debatteret og få tid sammen med gode kolleger fra hele landet.

Indhold
Konferencerne indeholder fire inspirerende dele med ’professionel dømmekraft’ som det overordnede tema. Under den paraply følger to oplæg om henholdsvis køn og inklusion. To temaer, der kalder på professionel dømmekraft. ’Den fagprofessionelle stemme’ runder konferencerne af, og der vil også være tid til at nyde foreningens dejlige ejendomme.

Vi håber, at konferencerne kan inspirere , give nye overvejelser til hverdagens arbejde og give mod på at bruge den fagprofessionelle stemme endnu mere.

Der kan deltage op til syv personer fra samme arbejdsplads.

Du kan læse mere om medlemskonferencerne her.

Hvis du har spørgsmål vedrørende tilmelding og lignende, så kontakt din tillidsrepræsentant eller lokale kreds.

Vi håber, at rigtig mange vil være interesserede i at deltage.

Husk at deadline for ansøgning er den 19. juni 2019.