Har du stemt til hovestyrelsesvalget?

Har Du Stemt (1)
27% nåede stemmeprocenten tirsdag med en uge tilbage af hovedstyrelsesvalget. Deltag i valget. Brug dine stemmer.

Der kan stemmes til hovedstyrelsesvalget frem til tirsdag den 3. december 2019 kl. 16.

Medlemmer kan stemme via den mail, de modtog fra Danmarks Lærerforening den 21. november 2019. Alternativt kan der stemmes med NemID ved at følge dette link.

Hvert medlem har 18 stemmer, der kan placeres på én af de 28 opstillede kandidater eller fordeles blandt flere.

Odense Lærerforening anbefaler, at vores lokale kandidat Charlotte Holm stemmes ind i hovedstyrelsen.

Ch Postkort Gul Lyseroed

Ch Postkort Gul Lyseroed Bagside

80% udløser morgenbrød eller kage

Odense Lærerforening har udlovet morgenbrød eller kage til de skoler/arbejdspladser, der når over en stemmeprocent på over 80%.

Følg stemmeprocenten på din arbejdsplads via stemmebarometret, der løbende opdateres.