Hovedstyrelsesvalg 2019

Styrelsen i Odense Lærerforening anbefaler Charlotte Holm til hovedstyrelsesvalget. Du kan afgive din stemme til hovedstyrelsesvalget fra den 21. november til 3. december. Hjælp med til at valget får en høj deltagelse.
Charlotte Holm Facebook 2019 828X315

Ch Postkort Gul Lyseroed Ch Postkort Gul Lyseroed Bagside

I efteråret 2019 skal den nye hovestyrelse vælges. I hovedstyrelsen sidder 21 valgte. Ved Danmarks Lærerforenings kongres blev Anders Bondo Christensen og Dorte Lange valgt som henholdsvis formand og næstformand. De udgør sammen med formanden for de lærerstuderende og for skolelederne og 19 valgte medlemmer hovedstyrelsen i perioden 2020-2023.

Styrelsen i Odense Lærerforening anbefaler nuværende hovedstyrelsemedlem Charlotte Holm. Charlotte er også styrelsesmedlem i Odense Lærerforening, hvor hun også bestred næstformandsposten en periode

Afstemningen begynder 21. november kl. 9, hvor alle medlemmer modtager en mail med et link til afstemningen. Valget afsluttes den 3. december 2019 kl. 16:00.

Kandidater kan opstilles helt frem til den 15. nov., og de offentliggøres løbende på folkeskolen.dk. Dér og i Fagbladet Folkeskolen får det samlede overblik over hovedstyrelsesvalget.

- Drop overstyringen - Lærerne ved, hvad der skal til, siger Odense Lærerforenings styrelses kandidat Charlotte Holm. Du kan læse hele hendes valgoplæg her på siden, og du kan hente hendes valgplakat og valgpostkort. Du kan også følge Charlotte på hendes facebookside.

Andre kandidaters valgmateriale lægges her på siden, hvis der er kandidater, der ønsker det.

Følg løbende præsentationen af kandiaterne på folkeskolen.dk

Der vil være en samlet præsentation af alle kandidater i det nummer af Folkeskolen, der udkommer den 21. november 2019.

Bob Bohlbro: Stem Bob Bohlbro, Plakat

Rikke Gieranhn Andersen: Flyer, folder, plakat, facebook