Medlemmer

• Filmklubben byder indenfor den 30. oktober 2021

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2021/oktober/filmklubben-byder-indenfor-den-31-oktober-2021 27. oktober 2021

Så er det igen tid til at komme i biografen med Filmklubben. Lørdag den 30. oktober 2021 vises der, i samarbejde med Cafe biografen, 'The French Dispatch': et kærlighedsbrev til journalister, som foregår på redaktionen af en amerikansk avis i en fiktiv fransk by i det 20. århundrede og den franske film 'Gagarine', som handler om den 16-årige Youri, der har boet i Gagarine Cité hele sit liv.

• Filmklubben december 2021

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2021/december/filmklubben-december-2021 14. december 2021

Denne gang er der musicals på programmet! Se "West Side Story" baseret på Broadway-musicalen af samme navn fra 1957. Eller musical-dramaet "Annette", der handler om den kontroversielle stand-up-komiker Henry, der finder sammen med den elskede og anerkendte operasanger Ann.

• Filmklubben januar 2022

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2021/december/filmklubben-januar-2022 14. december 2021

Så er det igen tid til at gå i biografen! Denne gang vises, i samarbejde med Café Biografen, dramaet 'Kupé nummer 6' - en filmatisering af den prisvindende finske roman af samme navn skrevet af Rosa Liksom. Og thrilleren 'Nightmare Alley' - en ny stjernespækket film af Guillermo del Toro med bl.a. Cate Blanchett og Bradley Cooper i hovedrollerne.

• Filmklubben februar 2022

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2022/februar/filmklubben-februar-2022 21. februar 2022

Sæt tempoet ned og kom med indenfor i biografmørket, når Odense Lærerforenings filmklub sammen med Cafe biografen viser "Spencer" med Kristen Stewart i rollen som prinsesse Diana, og "Pig" med Nicolas Cage som spiller eneboeren Rob, der lever et roligt liv væk fra storbyen, indtil en dag, hvor hans elskede gris bliver stjålet.

• Filmklubben marts 2022

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2022/marts/filmklubben-marts-2022 22. marts 2022

Kom med i biografen LØRDAG DEN 26, MARTS 2022, når Filmklubben sammen med Cafe biografen viser den danske gyser "Speak No Evil" og "Hvidstengruppen II - De Efterladte" - opfølgeren til Hvidstengruppen om heroisk modstandskamp under Anden Verdenskrig

• Filmklubben maj 2022

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2022/maj/filmklubben-maj-2022 25. maj 2022

Kom med i biografen LØRDAG DEN 28. MAJ 2022, når Filmklubben sammen med Cafe biografen viser storfilmen "Downton Abbey: En Ny Æra" og "De Forbandede År 2" - fortsættelsen til den populære 2. verdenskrigsfilm De Forbandede År.

• Filmklubben september 2022

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2022/september/filmklubben-september-2022 21. september 2022

Kom med i biografen LØRDAG DEN 24. SEPTEMBER 2022! Denne gang er der to stjernespækkede film på programmet: thrilleren 'Don't Worry Darling' med popikonet Harry Styles og den romantiske komedie 'Ticket To Paradise' med Julia Roberts og George Clooney i hovedrollerne

• Medlemsarrangement med Svend Brinkmann

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2023/januar/medlemsarrangement-med-svend-brinkmann 20. januar 2023

Foredrag med Svend Brinkmann om børns trivsel fredag den 10. marts 2023 i Odense Congress Center efterfulgt at spisning og fest

• Filmklubben 28. januar 2023

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2023/januar/filmklubben-28-januar-2023 24. januar 2023

Tag et smut i biografen med Filmklubben i Odense Lærerforening LØRDAG DEN 28. JANUAR 2023, hvor du som medlem af OLF får 20% rabat på billet til følgende to film: 'The Banshees of Inisherin' og 'Wannsee-konferencen'.

• Filmklubben den 27. maj 2023

Sti: https://www.odenselaererforening.dk/nyheder/2023/maj/filmklubben-den-27-maj-2023 23. maj 2023

Som medlem af Odense Lærerforening får du 20 % på billetten til disse to dramaer LØRDAG DEN 27. MAJ 2023 i Cafe biografen.

• Her vises 31 til 40 ud af 96

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10