Netværksmøde for nyansatte nyuddannede den 22. maj 2024. Et godt lærerliv for nyuddannede - Hvad skal der til?

Netvaerksmoede For Nyuddannede 250923
Vi gentager succesen fra sidste år og inviterer til opfølgende netværksmøde for nyansatte nyuddannede lærere.

Odense Lærerforening inviterer onsdag den 22. maj 2024 kl. 12.00 - 15.00 nyansatte nyuddannede lærere (ansat fra 1. august 2022) til en kursuseftermiddag i Lærernes Hus.

Programmet er henvendt til nyuddannede lærere med ansættelse i Odense Kommune siden 1. august 2022. Man kan sagtens deltage i dette opfølgende møde, uden at have deltaget på mødet i september 2023.

Sted:
Lærernes Hus, Klaregade 19, 2. sal

Formål:
At fastholde nyuddannede lærere i lærerjobbet i Odense Kommunes folkeskoler. Opfølgning på det skoleår, der næsten er gået samt mødet i september.

Program:

12.00

Velkomst ved Karen Heide-Jørgensen, næstformand, og Henrik Oxholm, styrelsesmedlem og tillidsrepræsentant

12.15 Netværksarbejde og erfaringsudveksling

• Hvad har været de største udfordringer som ny lærer?
  • Erfaringer med mentorordninger eller andre steder at søge støtte.
  • Hvordan har du brugt din tillidsrepræsentant?
13.45 Oplæg og debat om forberedelsestid ved Karen Heide-Jørgensen
14.45  Afrunding og tak for i dag.

Der serveres en sandwich - Angiv gerne eventuelle allergier ved tilmelding.

S.U. senest den 17. maj 2024 på dette link:  KLIK HER